آیفون ۱۳ احتمالا شهریور رونمایی خواهد شد

iphone-13

به احتمال زیاد امسال اپل می‌خواهد با پایبندی به برنامه‌ی زمانی قبلی خود درباره‌ی معرفی آیفون، حداقل برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ را در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی کند. این اطلاعات جدید که توسط تحلیلگر Wedbush به نام Dan Ives منتشر شده، نشان می‌دهد که اپل قصد دارد حداقل از برخی مدل‌های آیفون ۱۳ در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند.

این تحلیلگر در گزارش تحقیقاتی خود که با سایت MacRumors به اشتراک گذاشته، مدعی شده که حتی ممکن است اپل از آیفون‌های ۱۳ در اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر) رونمایی کند. او در گزارش خود می‌گوید:

«اطلاعات جدید بدست آمده از زنجیره‌ی تأمین‌کننده‌ی قطعات درباره‌ی آیفون ۱۳ نشان می‌دهند که گویا این شرکت تکنولوژی کوپرتینویی می‌خواهد از نسل بعدی آیفون همانند گذشته، در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند.»

«با توجه به زمان مطرح شده برای رونمایی از آیفون ۱۳، ما عقیده داریم که اپل می‌خواهد از آیفون ۱۳ در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. البته ممکن است که اپل تصمیم بگیرد اصلاحاتی را در آیفون‌های بعدی ایجاد کند، در نتیجه احتمال رونمایی از نسل بعدی آیفون در اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر) هم مطرح است.»

اشتراک گذاری

گوشی ماژولار چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوشی ماژولار چیست و چگونه کار می‌کند؟

هر ساله گوشی‌هایی که دور انداخته می‌شوند، هزاران تن زباله الکترونیکی تولید می‌کنند. گوشی‌های ماژولار راهکاری ارزان‌تر و سازگار با

آیفون ۱۳ احتمالا شهریور رونمایی خواهد شد

آیفون ۱۳ احتمالا شهریور رونمایی خواهد شد

به احتمال زیاد امسال اپل می‌خواهد با پایبندی به برنامه‌ی زمانی قبلی خود درباره‌ی معرفی آیفون، حداقل برخی از مدل‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *