اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز مشخص شد

Airtags-1

یکی از افشاگران مشهور به تازگی اعلام کرده که ردیاب‌های ساخت اپل موسوم به ایرتگز کمی بزرگ‌تر از سکه‌ی ۵۰ سنتی هستند و حدود سه برابر این سکه‌ها ضخامت دارند. همچنین او اعلام کرده که این ردیاب‌ها با قیمت ۳۹ دلار به دست کاربران می‌رسند.

به گفته‌ی Max Weinbach، ابعاد ایرتگز ۳۲ در ۳۲ در ۶ میلی‌متر است و این یعنی کوچک‌تر از گلکسی اسمارت‌تگز سامسونگ (با ابعاد ۳۹ در ۳۹ در ۹ میلی‌متر) محسوب می‌شود. همچنین مدتی قبل شایعه‌ای در رابطه با عرضه‌ی دو مدل از ایرتگز با دو اندازه‌ی متفاوت مطرح شد که مشخص نیست چه تفاوت‌هایی با هم دارند.

بر اساس تصاویر پیدا شده در کدهای iOS 13، این ردیاب‌ها از طراحی مدور بهره می‌برند، سفید رنگ هستند و بر روی آن‌ها لوگوی اپل قرار دارد. طبق بررسی‌های صورت گرفته بر روی نسخه‌ی بتا iOS 14.5، متخصصین با یک قابلیت جدید موسوم به Items روبرو شده‌اند که به طور پیش‌فرض فعال است. به همین خاطر گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد عرضه‌ی این محصول در آینده‌ی نزدیک مطرح شده است. اپل اعلام کرده که iOS 14.5 در اوایل فصل بهار معرفی می‌شود ولی هنوز تاریخ مشخصی برای این کار اعلام نشده است.

اشتراک گذاری

گوشی ماژولار چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوشی ماژولار چیست و چگونه کار می‌کند؟

هر ساله گوشی‌هایی که دور انداخته می‌شوند، هزاران تن زباله الکترونیکی تولید می‌کنند. گوشی‌های ماژولار راهکاری ارزان‌تر و سازگار با

آیفون ۱۳ احتمالا شهریور رونمایی خواهد شد

آیفون ۱۳ احتمالا شهریور رونمایی خواهد شد

به احتمال زیاد امسال اپل می‌خواهد با پایبندی به برنامه‌ی زمانی قبلی خود درباره‌ی معرفی آیفون، حداقل برخی از مدل‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *